Opći uvjeti poslovanja

Osnovni podaci o prodavatelju

Naziv: Bio Svijet d.o.o.

Sjedište: Neviske kolede 28, 23264 Neviđane

Matični broj poslovnog subjekta: 02567253

OIB subjekta: 13250047226

Registarski uložak MBS: 110021538

Temeljni kapital: 20.000,00 HRK, uplaćen u cijelosti

Vlasnici: Vl. Marin Medić

Osobe ovlaštene za zastupanje: Barbara Medić, Marin Medić

E-mail adresa: webshop@bio-svijet.hr

 

Opće odredbe uvjeta prodaje

Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na webshopu www.bio-svijet.hr.

Trgovac je:  Bio Svijet d.o.o., Neviske kolede 28, 23264 Neviđane, te će se u nastavku dokumenta navoditi kao Trgovac.

Potrošač je: posjetitelj Bio Svijet webshopa koji izvrši kupnju preko istog, te će se u nastavku dokumenta navoditi kao Kupac.

Izražene cijene su u eurima. Obveznik je u sustavu PDV-a, PDV je obračunat temeljem Zakona o PDV-u.

Nositelj svih prava na webshopu www.bio-svijet.hr je trgovačko društvo Bio Svijet d.o.o. (dalje u tekstu: Trgovac). Trgovac putem navedene stranice pruža uslugu prodaje putem svog servisa – Bio Svijet web shopa. Korištenjem usluge Bio Svijet web shopa smatra se da su Kupci u svakom trenutku upoznati s ovim Općim odredbama uvjeta prodaje (dalje u tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju.

Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem Bio Svijet webshopa te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Ugovor) između Kupca i Bio Svijet webshopa i smatraju se sastavnim dijelom takvih ugovora.

Korisnike upućujemo da se prije kupnje upoznaju sa ovim Uvjetima te da iste redovito provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim svojim pravima i obvezama.

Trgovac pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama.

Trgovac pridržava pravo ukidanja usluge i promjene sadržaja kao i ostalih usluga i podstranica koje su sastavni dio Bio Svijet webshopa u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Također, Trgovac djelomično ili u potpunosti može ograničiti pristup kao i pružanje određenih usluga korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama.

Korištenje usluga Bio Svijet webshopa odobrava se isključivo punoljetnim osobama, uporaba i korištenje istoga od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa. U protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Trgovac ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

Kupljeni proizvodi koriste se na vlastitu odgovornost.

Trgovac zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda. Za moguće nenamjerne greške kod opisa proizvoda ne odgovaramo. Moguće su različitosti stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisanog proizvoda na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju.

 

POSTUPAK NARUČIVANJA ROBE

 

Proizvodi se naručuju putem košarice odnosno kreiranjem web narudžbe na Bio Svijet webshopu na sljedeći način:

Na stranici svakoga artikla postoji gumb „DODAJ U KOŠARICU".

Kada željeni artikl dodate u košaricu otvorit će se stranica s prikazom sadržaja Vaše košarice.

Nakon što dodate jedan ili više proizvoda u košaricu istu možete pregledati na gumb Košarica smješten u gornjem desnom kutu ekrana. U Košarici će biti prikazani svi artikli dodani u istu.

Za promjenu količine pojedinog proizvoda u košarici promijenite broj u stupcu "KOLIČINA", a zatim kliknite na "OSVJEŽI". Ukoliko želite ukloniti proizvod iz košarice kliknite na ikonu u koloni "UKLONI".

Kada ste odlučili kupiti proizvode iz košarice kliknite na "ZAVRŠI KUPNJU", čime započinjete proces naručivanja.

Otvorit će Vam se prozor u koji upisujete tražene podatke za dovršetak narudžbe. Kada stisnete gumb „Nastavi na dostavu" otvorit će Vam se opcije dostave. Kada stisnete gumb „Nastavi na plaćanje" otvorit će Vam se opcije plaćanja.

Na Bio Svijet webshopu možete odabrati željeni način plaćanja između:

  • kartično plaćanje (Matercard, Maestro, Visa, Diners)  

      

  • plaćanje gotovinom – pouzećem ili
  • plaćanje virmanom, općom uplatnicom, internet bankarstvom.

Bio Svijet webshop koristi suvremene zaštite za kartična plaćanja pa nemate razloga za strahovanje da će doći do krađe podataka.

Kada izaberete način plaćanja karticom bit ćete preusmjereni na CorvusPay sigurnosni sustav za plaćanje, gdje je potrebno upisati IME i PREZIME s kartice, broj kartice, vrijeme (mjesec i godina) do kada Vam je kartica aktivna i kontrolni broj kartice.

Kada ste to napravili možete stisnuti gumb „Pregledaj narudžbu".

Korisnik Bio Svijet webshopa koji je izabrao opciju uplate na račun ili plaćanja pouzećem odmah može stisnuti gumb „Pregledajte narudžbu " pa će doći na stranicu za provjeru narudžbe.

Na stranici za provjeru narudžbe prekontrolirajte jeste li sve ispravno upisali i ako želite završiti kupnju stisnite „Završi narudžbu". Na kraju će se otvoriti Izvještaj o narudžbi, a na Vaš mail će biti poslana Potvrda narudžbe.

Kada Trgovac pošalje robu dostavnom službom o tome će Vas obavijestiti putem e-mail adrese koju je naveo Kupac.

Ukoliko Trgovac nije u mogućnosti isporučiti sve naručene proizvode, isporučit će raspoložive te o tome obavijestiti Kupca e-mailom ili telefonom zajedno s informacijom o dostupnosti i predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda. Ukoliko proizvode nije moguće naknadno isporučiti, za neisporučene proizvode kupoprodajni ugovor se automatski raskida.

Zaključenjem narudžbe i izvršenjem uplate Kupac zaključuje Ugovor sa Trgovcem po ovim Uvjetima te od tog trenutka Ugovor postaje pravovaljan.

*Napomena: popusti se ne zbrajaju, akcije se međusobno isključuju.

 

DOSTAVA i POVRAT

 

Dostava robe vrši se putem dostavljačke tvrtke ili vlastitim prijevozom. Roba se dostavlja na cijelo područje Republike Hrvatske, te u ostale zemlje članice EU i izvan EU. Troškovi dostave biti će navedeni u procesu narudžbe, pribrojeni iznosu narudžbe i plaća ih Kupac. Troškove nastali vraćanjem pošiljke Trgovcu, zbog nepravovremenog podizanja, snosi Kupac.

Troškovi dostave iznose:

  • za područje Republike Hrvatske trošak dostave iznosi 4,00 € za narudžbe do 40,00 €, a za narudžbe od 40,01 € i više dostava je besplatna
  • za područje izvan Republike Hrvatske trošak dostave iznosi minimalno 10,00 €, a točan iznos ovisi o zemlji slanja proizvoda

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Naknadne prijave manjka ili oštećenosti robe Trgovac ne uzima u obzir.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako Kupac ni nakon 14 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest o isporuci robe od Trgovca, mora obavijestiti Trgovca kako bi se mogle poduzeti radnje u vezi pronalaženja pošiljke.

U najvećem broju slučajeva dostava će biti izvršena u roku od 3-5 radnih dana od primitka plaćanja. Iznimno, Trgovac zadržava pravo na duži rok dostave tokom praznika i dijelova godine s pojačanim obimom posla, a o čemu će Kupac biti pravovremeno obaviješten.

Trgovac zadržava pravo ne isporučiti robu na temelju narudžbi s nepotpunim i/ili netočnim podacima.

 

POVRATI I ZAMJENE

 

Kupac ima pravo povrata i zamjene proizvoda. Ukoliko se radi o zamjeni proizvoda zbog želje Kupca, isti šalje proizvod o svom trošku, a ukoliko je razlog povrata oštećen ili neispravan proizvod, trošak ide na račun Trgovca.

Ukoliko u trenutku preuzimanja proizvoda od dostavne službe Kupac primijeti oštećenje na proizvodu, dužan je isto uputiti dostavljaču na mjestu isporuke te također javiti na e-mail webshop@bio-svijet.hr

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Vraćeni proizvod mora biti neoštećen i ne smije biti korišten te mora biti zapakiran u originalno pakiranje s odgovarajućim originalnim etiketama, privjesnicama i deklaracijom. Ukoliko je primljeni proizvod neispravan, trošak povrata ili zamjene snosi Trgovac. Prema želji Kupca, vraćeni proizvod će biti zamijenjen ili će Kupac primiti povrat novca. Ukoliko se ne radi o neispravnom ili oštećenom proizvodu, trošak povrata i/ili zamjene, u cijelosti snosi Kupac.

Eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavne službe nisu odgovornost Trgovca, ali će isti u dogovoru s dostavnom službom osigurati najbolju moguću uslugu za Kupca.

Kao Potrošač Kupac ima pravo na popravak štete, odnosno zamjenu proizvoda u slučaju da unutar 24 mjeseci od preuzimanja proizvoda primijeti materijalni nedostatak proizvoda. Ukoliko ništa od toga nije moguće, Trgovac će Kupcu vratiti plaćeni iznos proizvoda.

Kupac ima pravo na povrat novca samo u slučaju da kupljena roba ima neki od materijalnih nedostataka navedenih u čl. 401. Zakona o obveznim odnosima:

1) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
2) kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
3) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
4) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
5) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu
--------------------------------
Također, ako proizvođač jamči za ispravnost stvari u tijeku određenog vremena računajući od njezine predaje kupcu, a ne izvrši u razumnom roku popravak ili zamjenu stvari, prema čl. 426. Zakona o obveznim odnosima kupac ima pravo na raskid ugovora ili sniženje cijene, a u svakom slučaju i pravo na popravljanje štete.

 

PRAVO NA OTKAZIVANJE NARUDŽBE

 

I Trgovac i Kupac mogu iskoristiti pravo na raskid ugovora (otkaz narudžbe) prije slanja robe na isporuku, uz povrat prethodno uplaćenih sredstava. Ukoliko Trgovac iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti plaćenu robu, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana. Ukoliko Kupac odluči raskinuti ugovor (otkazati narudžbu) prije nego je roba poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana. Ukoliko Kupac odluči otkazati narudžbu nakon što je ista poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana nakon povrata iste robe od strane Kupca, umanjen za trošak dostave.

 

POTROŠAČKI PRIGOVORI

 

Potrošač prigovor može uputiti poštom na adresu Bio Svijet d.o.o., Neviske kolede 28, 23264 Neviđane ili elektronskom poštom na mail adresu webshop@bio-svijet.hr.

Sukladno zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se roba šalje dostavnom službom), Kupac je ovlašten jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to, u roku 14 dana. Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora Kupac možete zatražiti od Trgovca ili preuzeti ovdje.

Kupac ugovor može jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražava svoju volju da raskine ugovor.

U slučaju jednostranog raskida ugovora Trgovac će postupati prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat uplaćenog iznosa Trgovac će izvršiti nakon što je roba vraćena. Povrat robe Kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada je izjavio jednostrani raskid ugovora.


Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko Kupac želi može se Trgovcu obratiti na e-mail: webshop@bio-svijet.hr radi dogovora o načinu vraćanja proizvoda.

Potrošač ima zakonsko pravo jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Trgovca o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana:

(a) kada je Potrošaču ili trećoj osobi koju je Potrošač odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed– u slučaju sklapanja kupoprodajnog ugovora;

(b) kada je Potrošaču ili trećoj osobi koju je Potrošač odredio, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe– u slučaju sklapanja ugovora koji se odnosi na više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki;

(c) kada je Potrošaču ili trećoj osobi koju je Potrošač odredio, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe – ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni vremenski period.

Trgovac će izvršiti povrat novca tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što Potrošač dostavi dokaz da je robu poslao nazad. Potrošač je dužan robu vratiti Trgovcu bez nepotrebnog odgađanja te je Potrošač odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Potrošač snosi izravne troškove povrata robe.

U slučaju jednostranog raskida Ugovora od strane Potrošača, Trgovac je dužan bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana izvršiti povrat novca. Povrat novca se vrši na način na koji je izvršeno plaćanje osim u slučajevima kada Potrošač pristaje na neki drugi način povrata novca.

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:

  1. ugovor o uslugama Trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Potrošača na jednostrani raskid ugovora
  3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Potrošača ili koja je jasno prilagođena Potrošaču
  4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  7. Potrošač posebno zahtijevao posjet Trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Potrošač izrijekom zahtijevao, Trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom

 

Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS)


Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS.

Navedeno znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU, svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.


Link: Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS)

Obratite nam se